TharnType The Series S2
The sequel of romantic love has begun again. This season is about the love story of “Tharn” and “Type” after their 7-year love. They are about to leave a college life stepping into the world of working adults full of changes and difficulties. Not only working life, but also a third person challenge their relationship. Moreover, Tharn and Type face another problem that is Tharn’s marriage proposal. Type needs to choose his family or… his lover. It’s time to make a big decision.