Re:Zero − Starting Life in Another World Memory Snow OVA
After defeating Wolgarm and saving Irlam Village, Subaru enjoys a brief peace. But he’s on a top-secret mission—one no one must know. Despite his disguise, Petra and the kids see through it in 5 seconds! The mission? A secret date course inspection for his upcoming outing with Emilia.