Ebola Fighters
Tells the story of Zheng Shu Peng, a virologist, and the Chinese medical team that involves their fight against the Ebola virus in 2014. They use their humanitarian spirit to fight the virus and finally successfully contain the spread of the virus to save a large number of lives.