YOLO 20's S2 Season 2
YOLO 20's S2 heads for the places where each member grew up and complete three things related to their growth together. YOLO 20's S2 tries to innovate and change its form. Combining with the theme of recalling members' growth experience and taking them to complete three things related to their growth, the show creates a reading note on the growth of the girl group. It enlightens the young to face growth and the future with bravery and resonates widely with young people.