The Secret Of The Rose
The blood-red wedding dress falls to the ground, and the girl's tragic death lifts the veil of hypocrisy from the wealthy family. Her sister, Rose, becomes a vengeful demon, lurking in the labyrinth of power and desire of the ruthless businessman, Chen Zi'an. With seduction as her blade and intelligence as her sheath, she carefully dismantles the web of lies. The trampled heart will turn into thorny vines, entwining into an unbreakable crown, declaring that a woman's redemption always lies in her own hands.