Vengeful Wife
Posing as the ideal husband, Ye Dong weaves a web of deceit to usurp the Lin fortune. He orchestrates a scheme that leaves his wife, Lin Xia, blind and coldly disposes of her father. Emboldened by her blindness, he brazenly betrays her with his secretary right before her. However, when extreme abuse from Ye Dong's mother triggers a miraculous recovery of Lin Xia's sight, her world shatters and reforms. A phoenix rising from the ashes, she sets out on a path of vengeance to make her tormentor pay and cleanse her world of his corruption.