Tencent Video All Star Night 2020
An all star entertainment event with a dazzling stage, a 12 hours of uninterrupted live broadcast, a full fan-service with top-degree carnival formed by hundreds of artists, a doki hot stage where fans can enjoy close-up performances from idols, and a witness of all star artists on red carpet. All Star Night, a shining moment of honor.