Yellow
Music Genius Ji Hoon sent his first love who he loved as much passion as music. Positive Soo A, who says the simple is the best for both love and music. Tae Min, achieved all but failed to take his crush's heart. Realist Yeo Reum, who wants to love like work perfectly. JaPi and Dong Woo, who prefer to enjoy the present and sing aloud rather considering tomorrow. These various six boys and girls sing youth and love.