"Bring it on, Ghost"
When Kim Hyun Ji is alive, she studies every day. She keeps pushing herself and continues to work hard for the college entrance examination, but the fate is unfair. On the day before the college entrance examination, Hyun Ji suddenly dies at the age of 19. She becomes a female ghost who can move instantly. Then Hyun Ji comes across Park Bong Pal who can see the ghost by chance and has a fight with him. After the acquaintance of the two, Hyun Ji lives with Park Bong Pal and begins the "cohabitation" life. Then they have an adventure tour of catching the ghost together.