The temptation of the meal SS2
《饭局的诱惑 2》 is the first Werewolf-game-themed talk show in China. It features the concept of "Dinner Club" and is hosted by Kevin Tsai and Ma Dong. Popular contestants of 《奇葩说》 and celebrities attend the "Dinner Club" activity as the old members of club. Each episode sees two star guests join the club. During the "meal", they would chat while playing the Werewolf game as a welcome of the new members.