Bond of Hatred
Dok-rak, a lady of Rueanbun House, is a fine-looking, elegant, and moral woman. But in truth, her ambition changes her from a house servant to be Khun Phra Bunyanupab’s minor wife and tricks Khun Phra to give a part of his house to her. Her sweet words and beauty conceal the foul deeds she did when Khun Phra was still alive. Everyone in the house obeys Dok-rak but Baiboon, a niece who was born from Dok-rak’s mentally disordered father and mute daughter-in-law. Baiboon dislikes Dok-rak because Dok-rak always picks a quarrel with her mother. Will Baiboon ever let herself go from a bind of hatred? Will Lady Dok-rak ever learn anything from what she has done? Find out in “Bond of Hatred."