It tells about the cheesy love and friendship story of the star of marathon and the leading running athlete. Se-jin Lee acts short-running athlete who will stay optimistic even in great hardship-Sang-ho. The member of THE MAN BLK Seung-ho Cheon acts the marathon star who cares nothing but this career-Chen Yon. The two star cooperate with each other for the first time.