Dragon Ball Z KAI
The disaster that fell on the planet Vegeta many years ago changed the fate of the entire universe invisibly. After the most arduous practice and battle, Monkey King finally won the championship of the world's No. 1 martial arts competition, and lived a happy life with friends and family. But his battle did not stop. The evil and ruthless sibling compatriots Raditz, Vegeta, and Naha visited one after another. After that, they fought a fateful battle with Frieza, the largest demon in the universe who once destroyed Vegeta. The strongest war in the universe is constantly escalating, and Monkey King and his friends charge bravely for the peace of the universe. The long-lost "Dragon Ball" story shines with dazzling brilliance...