The Oasis
"The Oasis" is a game strategy game reality show, a new story world view of the game architecture, and a new experience of immersive games. Six star friends accidentally logged into the mysterious Yuanyuzhou. They will spend 10 days and 10 nights together here, not only to adapt to completely different operating rules from the real world, but also to complete challenging mysterious tasks.