Love That Shines Like a Star
Teenage Liang Yimo kindly saved the injured CEO of Leng Group, Leng Yechen. Leng Yechen fell in love with her at first sight and left a token. However, the token was stolen by her greedy roommate Su Manxue. By accident, Leng’s housekeeper took Su Manxue away by mistake.