The "Filter Bracelet" gives ordinary Su Chengcheng the power to change her appearance, allowing her to help others as personas like "Su Miao," "Dr. Fang Jin," and "Quan Shengtang." Tang Qi falls for each persona, but Su Chengcheng’s lies to hide her secret lead him to heartbreak and worsening vision. Eventually, he discovers her true identity, realizing his love is for Su Chengcheng herself. Together, they promote "natural beauty" through their brand "Chirping Birds." In the end, Su Chengcheng learns that true beauty lies in authenticity and hard work toward happiness.