The Age of Fire
A foot massage therapist and son of an ex-con, Zhu Chaoyang, travels from 2025 back into the body of his father, Zhu Yihai, in 1997. Armed with a modern mindset, the reborn Zhu Yihai conquers one obstacle after another, leading his buddies to wealth and crushing the schemes of local bully Long Xiao. In doing so, he rewrites his fate!