To Love or To Defy
Killer Di Shiqi disguises herself as a princess sent for a political marriage to enter the palace to carry out an assassination. By fate, she meets the Fifth Prince, Ouyang Shao, and falls in love with him. However, her master holds her family hostage and forces her to kill the prince. Torn between the inescapable mission and undeniable love, they decide to fight against destiny only to stay with each other.