Genius comes First
Li Yanhao, a freshman, stands up for justice but is wrongly accused of being a "pervert" by the so-called victim, Li Jiatong, ruining his reputation on campus. Frustrated, he unexpectedly reunites with his childhood friend, Yu Lan, who is organizing a campus film festival and forming a team to shoot short films. Despite the team being full of beginners, this new project gives the downhearted Li Yanhao a fresh direction in life.