Mystified
Four witches Althea, Kathalina, Helena and Adela find themselves in a new world trying to fit in - a world where no one believes in magic anymore. How can this Coven of 4 defend the modern world from evil forces when their supernatural being and powers have been reduced to near extinction? Starring: Iza Calzado, Karylle, Diana Zubiri, and Sunshine Dizon - the original ensemble cast of "Encantadia"