Half a second before a train ends his pitiful life for good, Takemichi flashes back to that same day twelve years ago, when he was still dating Hinata Tachibana.
After being forced to relive the very same day that began his downward spiral, Takemichi meets Hinata’s younger brother. Without thinking, he admits to his seeming death before flashing back to the past. Takemichi urges him to protect his sister before inexplicably returning to the future. Miraculously, he isn’t dead. Stranger still, the future has changed. It seems as though Takemichi can alter the flow of time. Given the chance to prevent his ex-girlfriend’s tragic death at the hands of the Tokyo Manji Gang, Takemichi decides to fly through time to change the course of the future.