My Naughty Assistant
Young actress Zhang Duoduo witnesses her boyfriend cheating and accidentally gets the protection of popular star Xing Enchen. Then, she begins a relationship with him. The two hearts gradually attract each other and draw closer together. He gives up his dreams and fame for her, and she gives up love for him and travels far from home. The two finally end up together with joint efforts.