Thousand Autumns
3D animation Thousand Autumns is based on a novel of the same name and produced by Tencent Penguin Picures and Motion Magic. It tells a story about martial arts circles. A book of secret martial arts techniques appeared and it stirred up the false peace in martial arts circles. Will the hero see through the overall situation and master all the secret martial arts techniques?