My Wife
Shen An'an is a full-time mother, who loves life and delicious food. After encountering a marital crisis, she chose to return to the workplace. Through learning and developing, she improved her professional skills, achieved self-worth and advanced in career. At the same time, Shen An’an opened up a part-time business during work and became a well-known female anchor, finally she gained happiness.