RESCUE ON ONE'S OWN
Through the retired special police officer Zhou Dongyang in order to find his comrades in arms Liu Xiaogang's kidnapped son Tao Tao, The story of going overseas alone, going deep into the tiger's den, fighting with criminal gangs, and finally destroying the enemy's nest and rescuing the abducted children has shaped the image of a Chinese tough guy who values comrades-in-arms, promises, and hates evil. The captain sacrificed for him. After retiring, he once indulged in and lived a negative life. This time, through the process of going to danger alone, saving Amoy, and destroying the enemy's nest, he found the feeling of being in high and vigorous spirits, completed his redemption, and found a positive and upward direction of life again.