Heteromorpha Centipede
In a secret lab on an isolated island, a bunch of rich kids held the birthday party and then a boy found the secret bio-experiment .They have confronted with much danger: monsters, giant centipede, big fire and broken bricks and smashed tiles…Can they survive the danger and leave the island…?