The King's Avatar
The online game glory is known as the top scorer of the textbook level, Ye Xiu, who was expelled by the club for various reasons. He left the professional circle and became a small network administrator. However, he has ten years of experience in gaming. In the glory of the newly opened tenth district, I re-entered the game, with memories of the past, and an unfinished homemade weapon, began to return to the peak.
After the intrigue, who took away my glory, under the storm, hope never shattered. Among the clusters of flowers, there is no loss of direction. Before I was noticed, I am here to return!