The Bangkokboy Series (Uncut Ver.)
When Sun is released from prison, filled with anger, he forms the "Bangkok Boy" gang to build influence and seek out the people who killed his father and best friend. Along the way, Sun falls in love with Peach, a young Korean artist living in Thailand. What Sun doesn’t know is that Peach’s father and older brother are the ones who killed his father and best friend.