Farewell Vivian
Lin Yu, who plans everything, and Chen An'an, a smart and quick-witted girl were deskmates in high school for a short time. After eight years of separation, they reunited and live under the same roof. Despite different personalities and dispute, they often comfort each other. However, what they don't know is that a wonderful fate called "Vivian" has already sprouted eight years ago and connected the hearts of these two. Because of "Vivian", they fell in love with each other. And eventually they will bid farewell to "Vivian" and be a better version of themselves.