Doctor of Traditional Chinese Medicine
《Dr.Weng Quan Hai》Taking Shanghai from 1927 to 1946 as the background, The story is describe about Weng Quanhai, the heir of Menghe Medical School in Changzhou, Jiangsu Province, wandering to the bund in Shanghai. He devoted all his life to the protection and inheritance of traditional Chinese medicine culture.