The Secret of the Lost Pearl S2
Cultural relic expert Chen Youxi assembles a team to venture into the mysterious Insect Valley in search of the legendary Lingxiao Pearl. Along the way, he crosses paths with Ding Xiaoming, a biologist. After surviving attacks from those who have guarded the treasure for generations, the team makes a chilling discovery, Ding Xiaoming has his own agenda for the pearl! Can they survive his deadly betrayal and protect the priceless artifact?