The War Of Cards
Hundreds of years ago, a sudden meteorite impact caused the entire world to collapse into two mutually symbiotic and absolutely isolated continents. In order to save the human civilization that was in danger, hundreds of scientists from the original continent, led by Rosenberg, gathered the strength of various countries to develop a new energy supply device (card). The protagonist Chen Mu went from being a weak, helpless, poor and helpless boy to experiencing a series of adventures full of struggles and hardships. He did not give up or retreat, but still relied on his kind and tolerant nature, his own outstanding efforts and the enthusiastic help of his relatives and friends around him. He finally broke through many obstacles and grew into a righteous, moral and capable positive leader.