Chiếm Hữu Khương Tây (Bản Tiếng Anh)
It tells the story of Min Jiangxi, who aspires to become "the Number One Female tutor in Shencheng", and Qin Zhan, known as "the Villain in Shencheng". The two start off being wary of each other, but gradually develop deep affection and mutual understanding. In the end, they join forces as powerful partners to eliminate the great villains in the business world. While growing together and healing each other, they stage a passionate love affair in the upper-class world.