Shrimp Encounter
All because of a "magic crock"! Three bumbling companions embark on a journey to repair a broken jar in an attempt to cover up their blunder. Along the way, they stumble into a spy conspiracy, accidentally discover a hidden paradise, and launch an ancient startup using their trusty drain-clearing gadget. When conspiracy collides with cuisine, and romance meets ridiculousness, this lovable trio cooks up a crayfish craze that writes a hilariously unconventional legend!