Infernal Affairs
In 1944, during the war of resistance between the Kuomintang and the Communist Party, the Kuomintang captain Mu Liang Feng, who was a hunter, was ordered to lead a special team to destroy the secret weapon research institute of the Japanese army that developed cyanate grenades. With the help of Zhang Jue and Liu Xiao Xian, members of the underground party of the Communist Party of China, he has gone through many difficulties and dangers to complete the task. But during this period, his father, Mu Da Ming, who was a staunch Communist, was killed, and his wife, Liu Yan, was also persecuted and lost her memory. The deeply stimulated Mu Liang Feng arbitrarily believed that the Communist Party caused all this, and began to hate the Communist Party...