Bastard Wargod
Chu Beichi, the Divine Warrior of Kunlun, fell into a coma saving the realm. Awakening in secret, he assumes the identity of a low-born son in the Chu Family. His rise defies all, restoring honor to his clan, crushing bloodthirsty bandits, and unraveling the legendary Cosmic Game. As empires tremble, he slays the treacherous chancellor and subdues ten thousand kingdoms, all while the Princess, Empress, Merchant Queen, and General vie for his heart. Now, the world bows before its true master.