Smart Constable Chronicles
The suspenseful playwright Fan Luoluo disguised herself as a man and came to Yecheng Yamen to work as a constable. She encountered Gu Qianmo, the young secretary of the Dalisi, who came here to investigate the theft of ordnance. The two of them started a cohort cohabitation routine, along with a truth surfaced, love was also the same in the hearts of them to grow and spread......