New Face
It’s a story about swapping the identity. Mr. Pan, a decadent plastic surgeon, leads a boring and dull life everyday until a conspiracy occurs. Some day, Mr. Pan wakes up from coma in a deserted plant. On the way of walking home, he finds that someone has already replaced his identity and has the same face with him... Mr. Pan was shocked by the scene. Can he find the truth under so much trouble?