Real Time Love S2
Continuation of the web drama "Love in Real Time". Hong Yun tries to stop rumors of her breaking up with Hae Jin, but it isn't easy to deal with. In despair, the girl asks her friend Ye Chan to pretend to be her boyfriend and he has to agree, because he has been accustomed to protecting his friend since childhood and cannot now leave her in trouble.