The Wind is Sweet When I Meet You
As a sports special student, Liang Yixin and the principal reached an agreement. They went to the rocket class alone and met a group of "study tyrants" friends. However, they lacked self-knowledge and they gambled with the teacher to participate in the campus sports meeting. However, can they overcome the inner heart? Deep uneasiness and the bondage of the original family? Through prejudice and estrangement, to overcome inferiority and cowardice, release youth, wanton dance, wild all over the campus! This summer, let us follow the protagonists to exercise and ignite youth!