Ultraman Ginga S the Movie
Earth has regained peace, but is attacked by a new enemy with space-time powers. Musashi Haruno, Ultraman Cosmos' host, tells the UPG that the Ultra Warriors along with his Ultra, Ultraman Cosmos, has been imprisoned inside an evil fortress by a warrior woman named Arena and Etelgar, a powerful monster who has already defeated six others Ultras. The fate of many universes are at stake.