To Get Her
"Pop idol " Tu Siyi was accidentally trapped in the game. He became a prince and debut with his excellent music talent in ancient times. In another side ,his girlfriend——Lin Zhengzheng was trying her best to finish the game task and save him. This is a happy love story about prince and his "cannon fodder " princess.