Misaeng: Incomplete Life
Since childhood, competition has become a daily life style for Koreans. Nowadays getting employed is like a ‘camel through the eye of a needle’. A young man who has nothing to show off and lacks confidence, enters a trading company as an intern, where he eventually meets a mentor who changes his life. Many hardships come in their way pushing them to the verge of giving up, but the two men keep running forwards hoping to win in both races, ‘work’ and ‘life’.