Frozen Valentine
Pingrak ialah seorang pelajar universiti yang cantik dan popular, dikagumi oleh rakan-rakannya. Namun, tidak ramai yang tahu dia pernah menjadi gadis pemalu berkaca mata yang jatuh cinta pada seorang senior yang jelita tetapi dingin. Takdir menemukan mereka semula, Pingrak dan cinta pertamanya, P’Charm. Namun P’Charm tidak menyedari bahawa wanita anggun di hadapannya ialah gadis kekok yang dahulu sering mengekori dirinya. Apakah reaksinya jika mengetahui rahsia cinta yang tidak pernah pudar?