Sejak sekolah menengah hingga ke dunia hiburan, Rey dan Print sentiasa menjadi musuh. Kali ini, dalam proses uji bakat untuk watak utama sebuah drama tahunan, mereka sekali lagi bertemu dengan penuh gaya. Seminggu sebelum penggambaran bermula, satu kejadian aneh berlaku — jiwa mereka berdua telah bertukar! Bersama dengan pertukaran ini, bermulalah rangkaian kisah huru-hara... Dan yang paling penting, dalam tempoh mereka saling memainkan peranan masing-masing, entah sejak bila, mereka mula jatuh hati antara satu sama lain...