Saya, Jane, memulakan kehidupan tahun pertama saya dengan lancar dan aman. Tetapi semuanya terhenti apabila nampaknya P'Dai, bintang universiti tahun lepas, tidak menyukai saya. Dia sering memandang saya, dan renungannya langsung tidak boleh dipercayai. Masalahnya, saya secara tidak sengaja menjadi bintang Fakulti Seni Halus. P'Dai pula perlu menjaga bintang tahun ini, jadi kami terpaksa bertemu dengan kerap.