Siri ini diadaptasi daripada sebuah manga yang berjudul sama. Ia menceritakan seorang wanita yang dibuli semasa dia kecil disebabkan penampilan buruknya. Dia merasakan yang dia boleh menjalani hidup baharu selepas menjalani pembedahan plastik, tapi dia berdepan dengan pergelutan yang tak disangka-sangka setelah memasuki universiti dan dalam pencarian cinta sejatinya.