Till The World Ends
“Till The World Ends” is a film series that follows two young guys as they find themselves accidentally living together throughout the last 13 days of the world. “ART” is a very attractive business student; unfortunately an accident caused him to lose his memories. Due to his memory loss he relies on “GOLF” to help him navigate and prepare for the end of the world. “GOLF”, a medical student, has a stressful history of family and relationship problems. With his brother in jail and the rest of his family being in Germany since he was young, “GOLF” has never felt the deep love of another person. And now with the world ending in a short 13 days “GOLF” wants nothing more than to find love while he still has the chance. “GOLF” and “ART” will need to navigate their confusing feelings for each other while also facing the chaos that is prisoners, crime, and any other crazy situations they may find themselves in as they walk towards the end of the world.