One Night Sit 3
Focus on the night food in China and overseas Chinese cities, with about 8 minutes of each episode, Focusing on the food, culture and stories of late night snacks, while feeling the city nightlife and taste authentic food, it gives the warmest comfort and the most relaxed emotional outlet for people who have been busy for a day.