In The Name of Loyalty
Pemburu terbaik sering muncul dalam rupa mangsanya sendiri. Demi melaksanakan misi membunuh Maharaja Shi Yu, pegawai istana Cheng Ge menyamar dan memasuki istana sebagai pembantu peribadi baginda. Namun, dalam usaha pembunuhan itu, dia terperangkap dalam perebutan kuasa di istana dan rahsia kelam dari dinasti lama mula terbongkar. Antara kesetiaan dan pengkhianatan, mampukah Cheng Ge membuat pilihan yang benar?